Tuesday, March 13, 2012

Sedekahkan Al-Fatihah kpd atok saya :'(

assalamualaikum~

hari jumaat, 9/3/12 atok dh meninggal dunia.dh 3 hari dye nazak,tp hari jumaat juge die pergi.Ya Allah..jauh dri sudut hati aku boleh terima sume ni,tp jauh dari sudut hati jugak ak rase cm takleh terime gak.banyak kenangan ak dgn dye.dye pergi d'saat sume org tido.mgkin ade hikmah sebalik sume tu.dye taknak anak-2 n cucu-2 dye nangis.dye pergi dgn tenang.ak cume sempat sahut-2 'lailahailaallah' je kt dye n then dye pergi menghadap Ilahi.d'saat mandi,kapan n tanam sumenye berjalan dgn lancar.cepat je.aku rase cm tk puas jage die since aku duk asrama.rumah tokma dh kembali sunyi :( k.mar,abg ady,abg man dh balik p keje n bljr.sunyi sgt-2 umah.lastly,tlg SEDEKAHKAN AL-FATIHAH KPD ATOK SAYA :(
kenangan :)
yayi tetap ceria although sakit :(

kenangan bersama arwah akn ak ingat sampai bilabila :) insyaAllah.

No comments:

Post a Comment